Podcast

A continuació us deixo el podcast que he fet amb el movie maker presentant el meu blog. El podcast conté un títol al principi, imatges lliures, un títol al llarg del vídeo, crèdits al final i un parell de vídeos fets amb el mòbil (del Joel Rodero tocant la guitarra elèctrica i del Xavier Torrent tocant la bateria, als quals els i vull agrair la seva col·laboració), tot amb diferents transicions i efectes, música gratuïta i una gravació de veu. He penjat el vídeo al youtube i he ficat l'enllaç al youtube.
L'objectiu era crear un podcast publicitari per tal que la gent visiti el meu blog i s'informi més sobre el Hard Rock. El curtmetratge havia de durar entre 55 i 60 segons, i el meu en dura 59.
Espero que us agradi i fiqueu m'agrada sisplau! I no deixeu de visitar el meu blog! Moltes gràcies lml,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comentarios:

Claudia. dijo...

Pol m'agrada molt, t'ha quedat molt bé!! Felicitats :)

fsolans dijo...

La meitat del temps la dediques a posar informació enlloc d'imatges que és el que interessa. Està bé.

Nina dijo...

No m'agrada molt el teu hobby, però el blog està molt treballat i per això et felicito, i et dic que segueixis així (:

Publicar un comentario