Presentació

En el meu blog tindreu tota la informació que vulgueu sobre la música rock, si alguna cosa no us quede clara, comenteu i us resoldre el dubte. Penjare diverses cançons tant de grups coneguts com de no coneguts, de més nous o més vells, ja que el hard rock, des de que va sorgir a la dècada dels 70, a anat evolucionant. Bé, el hard rock no només es un estil de música, també expressa una forma de pensar, diferent per a cada persona, un sentiment. En aquest blog vui ensenyar a totes les persones que per qualsevol motiu, no escolten hard rock ni els agrada, la importància que a tingut en la història de la música, i que s'animin a unir-se a aquest estil, ja que cada vegada queda menys gent, i es una cosa que realment sap molt greu. Moltes gràcies per seguir el meu blog bloggers! Espero que us agradi.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comentarios:

Quim Guasch dijo...

Bones Pol, aquest blog crec que et pot quedar fantàstic, ja que personalment aquest tema m'agrada molt, ànims i endevant, que aquest pot ser un dels blogs de la setmana!

Toni Garcia Vidal dijo...

Jo opino el mateix que el Quim, aquest blog és un tema que m'agrada i estic dacord amb el comentari anterior de que pot ser el millor blog de la setmana.

Miriam Guiu dijo...

M'agrada molt el teu Blog, és interessant!

Cristinaa Rius dijo...

Esta molt ben estructurat i m'agrada el disseny del teu blog, l'aniré seguint! :D

Sergi Gené dijo...

Pol, està molt ben creat, es nota que hi has passat moltes hores fen aquest treball.

JGiné dijo...

mole mole aquest blog, sembla interessant.

Sergi Gibert dijo...

Un blog sobre un àmbit força interessant! Continua així i podras assolir el teu projecte!

Publicar un comentario